ΑΡΧΙΚΗ
Ο 'ΚΑΙΡΟΣ'
Διακήρυξη Αρχών
Διοικητικό Συμβούλιο
Καταστατικό
Declaration of Principles
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
του 'ΚΑΙΡΟΥ'
Άλλες προτάσεις
Τα Θρησκευτικά στα ΜΜΕ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Το μάθημα των Θρησκευτικών
Άρθρα Μελών
Ελεύθερο Βήμα
Εκπαιδευτικα Θεματα
Απαλλαγή από το ΜτΘ
Εκπαιδευτική Νομοθεσία
Οργάνωση και Διοίκηση
Παιδαγωγικά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
Α' Γυμνασίου
Β' Γυμνασίου
Γ' Γυμνασίου
Α' Λυκείου
Β' Λυκείου
Γ' Λυκείου
Θεωρητικά
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εγγραφή
Επικοινωνία
ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Το μάθημα των Θρησκευτικών
Άρθρα Μελών
Ελεύθερο Βήμα
ΑΡΘΡΑ ΜΕΛΩΝ
1
«Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά πατέρα;»*
2
Περί γάμου στη Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης: Προβλήματα, εκκλησιαστική οικονομία, αναστολές και τελικά συμπεράσματα, ενότητα 3η
3
Ορθόδοξος Αρραβώνας & Γάμος, κωλύματα και κρατικές πολιτικές
4
Γάμος εν γένει και ορθόδοξος χριστιανικός γάμος –Μέρος ΙΙΙ -Ενότητα 1η – Σχόλια για την Αγία & Μεγ. Σύνοδο της Κρήτης 2016
5
Νηστεία και αλληλεγγύη, διάκριση και Ευχαριστία κατά τόπους – Μέρος ΙΙ:
6
Β. Ξυδιάς: Aντικατάσταση της σχολικής προσευχής εν πνεύματι και αληθεία
7
Β. Ξυδιάς: Πάτερ ημών vs «Καλέ Θεούλη»
8
Σταύρος Γιαγκάζογλου, Δυνατότητες και προοπτικές των νέων Προγραμμάτων Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου
9
ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΕΙΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΝ
10
Ο φόβος του Ηρώδη και ο φόβος του Ιωσήφ
11
Ποια θρησκευτικά; Ποιοι θεολόγοι; Του Βασίλη Ξυδιά
12
Γιορτή Τριών Ιεραρχών 2014 με πολλά ερωτήματα ? Ανοιχτή επιστολή στους Τρεις Ιεράρχες
13
Στα βαθιά του Αιγαίου αναπαύεται η ενοχή μας...
14
Διεθνές σεμινάριο για την πολιτική Νεωτερικότητα και τις απαντήσεις της σύγχρονης Θεολογίας
15
Kριτική παρουσίαση του συλλογικού τόμου: Τα θρησκευτικά στο σύγχρονο σχολείο . . .
16
Ανδρέας Αργυρόπουλος:Απαλλαγές! Θα πάει μακριά η βαλίτσα;
17
Η ΠΟΡΕΙΑ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΛΟΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
18
Για τον δάσκαλό μας
19
Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Θρησκευτικών: απαντήσεις σε καλοπροαιρέτους ? Μέρος Γ΄: Η Παναγία στη Β΄ Γυμνασίου και άλλα θέματα
20
Ο διάλογος και η κριτική για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά
[ 1 ]
[ 2 ]